تحقیقاتی متمرکز بر روی سیستم انجماد برودتی درحال انجام است/ نسیم صبح فردا dawnbreeze .ir

تحقیقاتی متمرکز بر روی سیستم انجماد برودتی درحال انجام است


این تحقیقات در ارتباط با نشت نیتروژن مایع در یک کارخانه فرآوری طیور در گاینسویل ، جورجیا ، که این حادثه منجر به جان باختن شش نفر شد ، این تحقیقات بر روی سیستم انجماد برودتی تولید شده توسط شرکت Messer تمرکز دارد.

هیئت تحقیقات ایمنی  و خطر شیمیایی ایالات متحده(CSB) در حال تحقیق و بررسی حادثه کارخانه شرکت Foundation Food Grou که در تاریخ 28 ام ژانویه اتفاق افتاد می باشد، اما این هیئت(CSB) برخی جزئیات درباره این حادثه را اخیرا منتشر کرده است.

این حادثه در کارخانه شرکت Foundation Food Group  و در شهر  Gainesville در خط چهارم که محل فرآوری مرغ ها بود رخ داد ، همچنین در این خط عملیات هایی شامل اضافه کردن چاشنی ، پخت و پز ، انجماد و پس از آن بسته بندی رخ می داده است.

سیستم نصب شده در خط چهارم این کارخانه  یک فریزر با عملیات چرخش به طور مارپیچ و غوطه ورسازی با نیتروژن مایع بوده است.  تیم تحقیقات CSB اعلام کرد :” واحدهای نیتروژن مایع توسط شرکت بزرگ تولید گازهای صنعتی Messer ساخته و نصب شده اند ، سپس به شرکت Foundation Food  اجاره داده شده است.

تیم تحقیقات CSB طی بیانیه ای اعلام کرد: “تیم CSB تأیید می کند كه هر دو المنت خارجی و داخلی این سیستم توسط شرکت  Messer ساخته شده است.”

“این سیستم شامل مخازن خارجی تأمین کننده انرژی و تجهیزات داخلی انجماد برودتی همگی در خط 4 قرار داشته است. قبل از نصب اخیر این سیستم ، نوع دیگری از تجهیزات انجماد استفاده می شد که بر پایه آمونیاک بود. این تجهیزات تا به الان در خط 4 و مجاور سیستم برودتی تولید شده توسط شرکت Messer قرار دارد  و هنوز نسبت به حذف آن اقدام نشده است. “

همچنین تیم تحقیقاتی CSB اعلام کرد : ”  نیتروژن مایع برای اولین بار در خط  چهارم کارخانه در سال 2020 مورد استفاده قرار گرفت و برخی از ابزارها در نزدیکی یک فریزر با عملیات چرخش به طور مارپیچ و غوطه ورسازی در خط 4 یافت شدند. CSB پس از مطلع شدن از حادثه ای که در صبح و در خط چهارم رخ داد ، بلافاصله این خط را “به دلیل مشکلات عملیاتی در خطوط انتقال” تعطیل کرد.

همچنین تیم تحقیقات CSB طی بیانیه ای اعلام کردند : “ما از زمانی که در این کارخانه حضور یافتیم ، به این نتیجه رسیدیم كه تعمیر و نگهداری بدون برنامه در خط 4 انجام می شده است.”

“واحدهای LN [نیتروژن مایع] توسط شرکت Messer ساخته و نصب شده و به شرکت Foundation Food اجاره داده شده است. این کارخانه در زمینه خطوط حمل مرغ مسائل عملیاتی حل نشده ای را تجربه کرده است ، به نظر می رسد  این مشکلات منجر به آزاد شدن تصادفی نیتروژن مایع در محفظه انجماد سازی شده است . پرسنل نگهداری شرکت Foundation Food  گزارش دادند که سیستم اندازه گیری رایانه ای میزان مایعات کم در محفظه غوطه ورسازی مورد استفاده برای یخ زدگی محصولات مرغ را نشان داده است. “

تیم تحقیقات CSB به تحقیق درباره این حادثه ادامه می دهد.

شرکت Messer طی بیانیه ای اعلام کرد  : “صبح روز پنجشنبه ، 28 ژانویه ، شرکت Messer از وقوع چندین مورد مرگ و میر در شرکت Foundation Food (قبلا به نام Prime Pak Foods ، Inc. شناخته می شد) در Gainesville اطلاع داده شد.”

شرکت Messer در ادامه اعلام کرد : “قلب ما همانند خانواده های که عزیزانشان را از دست داند شکست و ما با نهایت تاسف به این خانواده ها تسلیت عرض می کنیم. ما درک می کنیم که سایر کارمندان و اولین پاسخ دهندگان در بیمارستان های محلی تحت معالجه قرار گرفته اند  و امیدواریم که بتوانند سریعا بهبود یابند. شرکت Messer پشتیبانی كامل خود را از شرکت Foundation Food اعلام کرده است  و كاملاً با مقامات تحقیق كننده درباره  این فاجعه در حال همکاری است. “

 

منبع: سایت gasworld

0 0 امتیاز ها
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
اطلاع رسانی خودکار (بخش نظرات ) از طریق ایمیل
لطفا یکی از گزینه های روبرو را انتخاب نمایید سپس بر روی گزینه "مرا مطلع کن" کلیک کنید:
guest
0 دیدگاه ها
نظرات این موضوع
مشاهده همه نظرات

کلیه ی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نسیم صبح فردا می باشد

0
نظر شما برای ما با ارزش می باشد، لطفا نظر یا سوال خود را مطرح بفرماییدx
×

ضمن عرض سلام و خیر مقدم به شما

از اینکه شرکت نسیم صبح فردا را مورد انتخاب خود قرار دادید متشکریم

  • به منظور استعلام قیمت محصولات یا اطلاعات بیشتر می توانید، با کلیک بر کارشناس مورد نظر به ایشان پیام داده تا در اسرع وقت پاسخگو شما باشند.

با تشکر

× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟