شرکت HyGear Asia سیستم گاز بازیافتی خود را به شرکت Obeikan Glass عرضه کرد

شرکت HyGear Asia سیستم گاز بازیافتی خود را به شرکت Obeikan Glass عرضه کرد


شرکت HyGear Asia  طی توافق نامه ای سیستم بازیابی گاز(گاز بازیافتی) خود را به شرکت Obeikan Glass عرضه کرد ، شرکت Obeikan Glass بزرگترین تولید کننده شیشه شناور / منگنه دار / چند لایه در خاورمیانه می باشد.

از  مخلوط دو گاز هیدروژن و نیتروژن در تولید شیشه شناور به عنوان لایه ای محافظ در جهت جلوگیری از  فرآیند اکسیداسیون استفاده می شود. این گازها به حمام قلع تزریق می شوند جایی که شیشه مایع روی قلع مذاب به صورت شناور در می آید.

متداول ترین روش در بخش تولید، تخلیه گازهای مخلوط استفاده شده در جو می باشد. با این حال ، سیستم بازیابی گاز شرکت HyGear  در جهت بازیابی گازهای استفاده شده توسعه داده شده است،همچنین این سیستم می تواند فرآیند های تمیز کردن و بازگرداندن آنها به فرآیند تولید را انجام دهد.

استفاده از این سیستم به دلیل افزایش میزان تازه سازی جوهوای مورد نظر ، هزینه ها را کاهش می دهد و کیفیت محصول را بهبود می بخشد.

علاوه بر این ، تأثیر محیطی آزادسازی ذرات معلق در جو را کاهش می دهد.

جوانا كوان ، مدیر كل شرکت HyGear در بخش آسیا ، در مورد این توافق اعلام کرد : “ما بسیار مفتخریم که می توانیم فعالیتهای خود را در صنعت شیشه با یك شركت تاسیس شده  همانند اوبیكان در منطقه خاورمیانه گسترش می دهیم.”

“این توافق نشان دهنده اعتماد به نفس در توانایی ما برای ایجاد ارزش پولی و همچنین کاهش تأثیرات زیست محیطی است که برای شرکت های دارای مسئولیت اجتماعی مانند Obeikan Glass بسیار مهم است.”

فایز عبدالرازاق ، مدیر عامل شرکت Obeikan Glass، نیز طی بیانیه ای اعلام کردم: “ما از همکاری با شرکت HyGear مفتخریم و همچنین از عملکرد این فناوری و تصمیم خود در جهت سرمایه گذاری بر روی یک سیستم جدید کاملا اطمینان داریم.”

“ما هیچ تردیدی در بازپرداخت میزان سرمایه گذاری خود نداریم و نقطه ی مهمتر این توافق نامه باعث می شود تا شرکت Obeikan Glass به یکی از اهداف خود در زمینه سازگاری با محیط زیست و ساخت یک مرکز سبز دست یابد.”

 

منبع: سایت gasworld 

0 0 امتیاز ها
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
اطلاع رسانی خودکار (بخش نظرات ) از طریق ایمیل
لطفا یکی از گزینه های روبرو را انتخاب نمایید سپس بر روی گزینه "مرا مطلع کن" کلیک کنید:
guest
0 دیدگاه ها
نظرات این موضوع
مشاهده همه نظرات

کلیه ی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نسیم صبح فردا می باشد

0
نظر شما برای ما با ارزش می باشد، لطفا نظر یا سوال خود را مطرح بفرماییدx
×

ضمن عرض سلام و خیر مقدم به شما

از اینکه شرکت نسیم صبح فردا را مورد انتخاب خود قرار دادید متشکریم

  • به منظور استعلام قیمت محصولات یا اطلاعات بیشتر می توانید، با کلیک بر کارشناس مورد نظر به ایشان پیام داده تا در اسرع وقت پاسخگو شما باشند.

با تشکر

× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟