Peak Scientific از راه حل جدید خود برای گاز نیتروژن رونمایی کرد / dawnbreeze .ir

شرکت Peak Scientific از راه حل جدید خود برای گاز نیتروژن رونمایی کرد


شرکت Peak Scientific راه حل جدید خود را برای سیستم های جریان بالا LC-MS / MS شرکت Shimadzu ارایه و راه اندازی کرد.

دستگاه تولید نیتروژن مدل Genius XE SMZ از  شرکت Peak Scientific با تولید گاز نیتروژن (مدل Genius XE) ، به مشتریان شرکت Shimadzu این امکان را می دهد تا یک راه حل مناسب در یک مکان با فضای اندک داشته باشند.

شرکت Peak Scientific در جهت به اشتراک گذاشتن جزئیات این نوآوری اعلام کرد :”راه حل ارایه شده در این محصول ، آن را قادر می سازد تا جریانهای زیاد گاز با یک خروجی نیتروژن تا 29 لیتر در دقیقه و یک خروجی هوا تا 27 لیتر در دقیقه را به تولید برساند .”

پترا ژیرگا ، مدیرعامل محصولات شرکت Peak Scientific ، اعلام کرد: “ما خوشحالیم که می توانیم به مشتریان شرکت Shimadzu یک راه حل گازی مقرون به صرفه ، کم مصرف و با مجوز OEM برای سیستم های پر جریان LC-MS / MS ، از جمله محصول شرکت Shimadzu ارائه دهیم. همچنین این راه حل جدیدترین محصول این شرکت یعنی LCMS-8060NX را نیز پیشتبانی می کند.”

شرکت Peak Scientific از سال 2009 با شرکت Shimadzu در حال همکاری می باشد ،این همکاری از جایی شروع شد که ما برای توسعه فناوری تولید کننده گاز برای کاربردهای خاص آغاز به همکاری کردیم.

در تمامی این سالها با تلاش و تحقیق ، ما بالاخره توانستیم تا به مدل Genius XE SMZ که نقطه اوج کار ما می باشد دست یابیم ، این محصول راه حل ایده آل گاز برای مشتریان شرکت Shimadzu می باشد. “

برخلاف منابع عمده گاز ، مانند سیلندرهای گاز نیتروژن ، دستگاه Genius XE SMZ فقط نیاز به یکبار نصب دارد ، در نتیجه هزینه های مکرر حمل و نقل گاز عمده ، اجاره و قراردادهای شخص ثالث( قرار داد هایی که به واسطه های بسیار نیاز دارد) را حذف می کند.

عملکرد کاربر پسند دستگاه Genius XE SMZ همچنین باعث می شود تا هزینه های اضافی در جهت آموزش ایمنی به کارکنان نیز حذف شود.

 

منبع: سایت های gasworld و peakscientific

0 0 امتیاز ها
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
اطلاع رسانی خودکار (بخش نظرات ) از طریق ایمیل
لطفا یکی از گزینه های روبرو را انتخاب نمایید سپس بر روی گزینه "مرا مطلع کن" کلیک کنید:
guest
0 دیدگاه ها
نظرات این موضوع
مشاهده همه نظرات

 

کلیه ی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نسیم صبح فردا می باشد

0
نظر شما برای ما با ارزش می باشد، لطفا نظر یا سوال خود را مطرح بفرماییدx
×

ضمن عرض سلام و خیر مقدم به شما

از اینکه شرکت نسیم صبح فردا را مورد انتخاب خود قرار دادید متشکریم

  • به منظور استعلام قیمت محصولات یا اطلاعات بیشتر می توانید، با کلیک بر کارشناس مورد نظر به ایشان پیام داده تا در اسرع وقت پاسخگو شما باشند.

با تشکر

× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟