شرکت BioBarica موفق به دریافت تاییدیه یFDA برای محفظه ی هایپرباریک اکسیژن درمانی پرفشار شد.

 شرکت BioBarica موفق به دریافت تاییدیه ی از سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا (FDA) برای محفظه ی هایپرباریک اکسیژن درمانی پرفشار شد.

این یک فرصت جدید و مناسب برای گسترش اکسیژن درمانی می باشد


محفظه هایپرباریک یک وسیله پزشکی است که در آن بیمار اکسیژن با غلظت زیاد را از طریق ماسک و در یک محیط تحت فشارATA 1.45  تنفس می کند.

این محفظه باعث می شود تا میزان غلظت و در دسترس بودن اکسیژن در پلاسمای خون افزایش یابد و همچنین  باعث ایجاد حالت هایپراکسی(کم‌اکسیژنی) می شود که در همه بافت ها عمل می کند.

پس از اخذ این تأییدیه ،  شرکت BioBarica روند تشکیل تیم متخصص در ایالات متحده را آغاز کرد و همچنین آنها به دنبال اضافه کردن توزیع کنندگانی هستند که می خواهند وارد تجارت محصولات مراقبت های بهداشتی شوند ،این شرکت با مشخصات نوآورانه و هدف های مشخص در جهت رشد خود به صورت حرفه ای می باشد.

“اخذ تاییدیه سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا (FDA) یکی از بهترین افتخارات برای ما می باشد شرکت ما در سال 2010 تاسیس شد و از آن زمان ما در اروپا ، خاورمیانه ، آفریقا و آمریکای لاتین  توانستیم به رشد و گسترش خود ادامه بدهیم. ما پس از سالها رشد و شکوفایی توانستیم به ایالات متحده برسیم ، در اینجا یک بازار فوق العاده رقابتی به همراه استانداردهای بالا در جریان است. “

“ما از رشد شرکت در سالهای اخیر بسیار خوشحال هستیم و نسبت به مرحله جدید احساس تعهد جدی می کنیم. ما نه تنها محفظه های پرفشار را با کیفیت بالا تولید و توزیع می کنیم ، بلکه آموزش های پزشکی ، تجاری ، فنی و علمی و دانش فنی را برای افزایش کارایی واحدهای اکسیژن رسانی هیپرباریک یا مرکز درمان نیز ارائه می دهیم. تمامی این کارها باعث افزایش بسیار زیاد ارزش فعالیت های ما می شود. ” در ادامه Claudio Teler مدیر عامل  شرکت BioBarica بیان کرد :

“هدف ما افزایش میزان استفاده پزشکان از محفظه Hyperbaric درمطب های خود می باشد تا بیماران بتوانند از این درمان ایمن و موثر بهره مند شوند. برای تحقق این هدف ، ما باید به استخدام متخصصان چند رشته ای مختلف در جهت همکاری با ما برای گسترش مزایا و خدمات اکسیژن رسانی در ایالات متحده بپردازیم. “

 

منبع: سایت gasworld 

0 0 امتیاز ها
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
اطلاع رسانی خودکار (بخش نظرات ) از طریق ایمیل
لطفا یکی از گزینه های روبرو را انتخاب نمایید سپس بر روی گزینه "مرا مطلع کن" کلیک کنید:
guest
0 دیدگاه ها
نظرات این موضوع
مشاهده همه نظرات

کلیه ی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نسیم صبح فردا می باشد

0
نظر شما برای ما با ارزش می باشد، لطفا نظر یا سوال خود را مطرح بفرماییدx
×

ضمن عرض سلام و خیر مقدم به شما

از اینکه شرکت نسیم صبح فردا را مورد انتخاب خود قرار دادید متشکریم

  • به منظور استعلام قیمت محصولات یا اطلاعات بیشتر می توانید، با کلیک بر کارشناس مورد نظر به ایشان پیام داده تا در اسرع وقت پاسخگو شما باشند.

با تشکر

× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟