همکاری دو شرکت برای تولید 1000 کیلوگرم هیدروژن در روز از ضایعات مواد غذایی

همکاری دو شرکت برای تولید 1000 کیلوگرم هیدروژن در روز از ضایعات مواد غذایی

 

  • شرکت های BayoTech ، گروه IMBS در حال همکاری برای تولید هیدروژن با استفاده از بیومتان از ضایعات مواد غذایی است، این دو شرکت قصد دارند روزانه 1000 کیلوگرم هیدروژن تولید کنند

 

  • شرکت های BayoTech و IMBS Group اولین پروژه هیدروژن تجدیدپذیر در انگلستان را با استفاده از بیومتان(نوعی گاز تولید شده از مواد قابل تجزیه زیستی) حاصل از ضایعات مواد غذایی به عنوان ماده اولیه برای تولید 1000 کیلوگرم هیدروژن تجدید پذیر در روز توسعه خواهند داد.

این توافق نامه همکاری در روز دوشنبه (24 ام ماه می) به امضا رسید، این دو شرکت اعلام کردند : بیومتان از ضایعات مواد غذایی در تأسیسات زیست محیطی برای اهداف چند منظوره IMBS تولید خواهد شد. پس از این مرحله ، بیومتان با فناوری تولید ماژولار شرکت BayoTech به هیدروژن تجدید پذیر تبدیل خواهد شد.

در این همکاری فوق العاده انتظار می رود که این سیستم را در نیمه اول سال 2022 بصورت آنلاین داشته باشد.

استیو جونز ، معاون رئیس شرکت BayoTech در اروپا ، در مورد این همکاری اعلام کرد : استفاده از ضایعات مواد غذایی برای ایجاد سوخت کربن خنثی(سوخت بدون کربن) نمونه ای عالی از پایداری سطح است. “

“این راهکار مسیر باریک در دسترس بودن هیدروژن تجدیدپذیر در انگلیس را برطرف می کند و به اپراتورهای ناوگان دسترسی سریع به هیدروژن کم مصرف ، خنثی از کربن و حتی کربن منفی را می دهد.”

استیو شرات ، مدیرعامل شرکتIBMS ، نیز افزود : “ما مفتخریم كه در مشاركت با پیشروترین تولید كننده هیدروژن ماژولار در جهان كار می كنیم و سهم خود را در پوشش میزان تقاضای روزافزون کربن خنثی و هیدروژن منفی در انگلیس انجام می دهیم.”

“ما مشتاقانه منتظر راه اندازی پروژه اولیه خود را در سال آینده و سپس اجرای آن در چندین مکان انگلستان در چند سال آینده برای ایجاد یک شبکه ملی از امکانات تولید هیدروژن با کربن منفی(هیدروژن بدون کربن) هستیم.”

شرکت های BayoTech و IMBS اولین بار برای حمایت از راه اندازی پروژه CBI ‘ابتکار تصرف در لحظه’ ، یک استراتژی بلند پروازانه برای ایجاد یک اقتصاد پویا ، رقابتی و متمرکز بر آینده با تمرکز مجدد بر کاهش گازهای گلخانه ای انجام می شود تا به عنوان کشور بهبود یافته انگلیس از ویروس 19-Covid صورت گیرد .

 

 

منبع: سایت gasworld.com

0 0 امتیاز ها
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
اطلاع رسانی خودکار (بخش نظرات ) از طریق ایمیل
لطفا یکی از گزینه های روبرو را انتخاب نمایید سپس بر روی گزینه "مرا مطلع کن" کلیک کنید:
guest
0 دیدگاه ها
نظرات این موضوع
مشاهده همه نظرات

کلیه ی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نسیم صبح فردا می باشد

0
نظر شما برای ما با ارزش می باشد، لطفا نظر یا سوال خود را مطرح بفرماییدx
×

ضمن عرض سلام و خیر مقدم به شما

از اینکه شرکت نسیم صبح فردا را مورد انتخاب خود قرار دادید متشکریم

  • به منظور استعلام قیمت محصولات یا اطلاعات بیشتر می توانید، با کلیک بر کارشناس مورد نظر به ایشان پیام داده تا در اسرع وقت پاسخگو شما باشند.

با تشکر

× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟