آلمان تفاهم نامه واردات هیدروژن از عربستان را امضا کرد / اخبار نسیم صبح فردا

آلمان تفاهم نامه واردات هیدروژن از عربستان را امضا کرد


برلین ، تاریخ 11 مارس (به گزارش رویترز) 

کشور آلمان در روز پنجشنبه با کشور عربستان سعودی در زمینه های تولید ، پردازش و انتقال هیدروژن تفاهم نامه همکاری را امضا کرد ، این همکاری در جهت تولید انرژی های تجدید پذیر به عنوان یک سوخت سبز (سوخت با آلایندگی صفر) مورد توافق قرار گرفت.

آلمان تلاش گسترده ای را در جهت توسعه هیدروژن سازگار با محیط زیست آغاز کرده است ، این توسعه می تواند بر صنایع اصلی کشور و همچنین حفاظت از  اقلیم آب و هوایی به وسیله کاهش کربن تاثیر به سزایی داشته باشد.

با این حال ، از آنجا که میزان تقاضای آینده آلمان برای این مورد ( هیدروژن سبز) در داخل کشور قابل تأمین نیست ، کشور آلمان به دنبال مشارکت در خارج از کشور در جهت تأمین از طریق واردات است.

وزیر اقتصاد آلمان پیتر آلتمایر طی بیانیه اعلام کرد : این تفاهم نامه امضا شده با عربستان سعودی زمینه همکاری نزدیک با یک شریک مهم بین المللی را فراهم می سازد.

همچنین او طی بیانیه ای دیگر اعلام کرد : “آلمان در جهت دستیابی به اهداف توافقنامه آب و هوایی پاریس و تغییر شکل موفقیت آمیز انرژی مصرفی به انرژی های تجدیدپذیر ، نیاز به واردات هیدروژن طبیعی از نظر اقلیم آب و هوایی دارد .”

وزارتخانه کشور آلمان طی بیانیه ای اعلام کرد : هدف از همکاری این دو کشور ، کار بر روی پروژه های concrete hydrogen می باشد ، این همکاری همانند یکی از موارد در منطقه تجاری NEOM عربستان می باشد.

  • هیدروژن سبز از طریق الکترولیز با استفاده از انرژی تجدید پذیر از آب تولید می شود.

این خبر در حال ویرایش می باشد

منبع: سایت reuters.com

0 0 امتیاز ها
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
اطلاع رسانی خودکار (بخش نظرات ) از طریق ایمیل
لطفا یکی از گزینه های روبرو را انتخاب نمایید سپس بر روی گزینه "مرا مطلع کن" کلیک کنید:
guest
0 دیدگاه ها
نظرات این موضوع
مشاهده همه نظرات

کلیه ی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نسیم صبح فردا می باشد

0
نظر شما برای ما با ارزش می باشد، لطفا نظر یا سوال خود را مطرح بفرماییدx
×

ضمن عرض سلام و خیر مقدم به شما

از اینکه شرکت نسیم صبح فردا را مورد انتخاب خود قرار دادید متشکریم

  • به منظور استعلام قیمت محصولات یا اطلاعات بیشتر می توانید، با کلیک بر کارشناس مورد نظر به ایشان پیام داده تا در اسرع وقت پاسخگو شما باشند.

با تشکر

× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟