گروه صنایع کرایوژنیک‌ Nikkiso خط تجاری Turbo Expander را به Air Liquide واگذار کرد

گروه صنایع کرایوژنیک‌ Nikkiso خط تجاری Turbo Expander را به Air Liquide واگذار کرد


گروه انرژیهای پاک و گازهای صنعتی Nikkiso Cryogenic Industries (Group) ، بخشی از شرکت Nikkiso با مسئولیت محدود (ژاپن) ، از فروش خط تجاری Turbo Expander خود به Air Liquide خبر داد.

خط تجاری Turbo Expander ها به طور اساسی در سانتا آنا (Santa Ana)کالیفرنیا واقع شده است ، Turboexpander ها  صنعت گاز های صنعتی و همچنین صنعت مایعات گاز طبیعی را طراحی ، تولید و عرضه می کند.

Air Liquide یک رهبر جهانی در حوزه گازها می باشد، این شرکت فن آوری ها و خدمات را در اختیار حوزه های صنعت و بهداشت می گذارد ، همچنین بزرگترین مشتری خط تجاری Turboexpander گروه Nikkiso از قبل تا به امروز بوده است.

واحد خدمات کرایوژنیک‌ شرکت نیکیسو [NiKKiso Cryogenic Services (NCS)] به عنوان یک شرکت مجاز خدمات باقی خواهد ماند و به ارائه خدمات پس از فروش از جمله تعمیر و سرویس دستگاه های Turboexpander که توسط ACD طراحی و ساخته شده است، ادامه خواهد داد.

همزمان با این خدمات شرکت Air Liquide فعالیت های خدماتی را به کارخانه های خود و مشتریان کارخانه های شخص ثالث خود ارائه می دهد. بنابراین شرکت تمامی خدمات به مشتریان ACD را همچنان مورد پشتیبانی جدی خورد قرار خواهد داد.

به گفته پیتر واگنر ، مدیر عامل صنایع کرایوژنیک‌ و مدیریت شرکت طی بیانیه ای اعلام کرد:  “ما اطمینان داریم که خط تجاری Turbo Expander  تحت نظارت و مدیریت شرکت Air Liquide به رشد خود ادامه خواهد داد

 ما نیز مشتاقانه منتظر ادامه خدمات خود در راستای منافع تمامی مشتریان ACD  با همکاری شرکت Air Liquide برای  طولانی مدت هستیم.”

تاریخ اعمال این مالکیت و آثار آن از اول ژانویه 2021 خواهد بود.


توضیحاتی درباره صنایع کرایوژنیک‌:

Cryogenic Industries، Inc. (در حال حاضر عضو شرکت Nikkiso Co. ، Ltd. می باشد) شرکت های عضو تجهیزات پردازش گازهای برودتی( کرایوژنیک‌ ) مهندسی و کارخانه های فرآیند در مقیاس کوچک برای گاز طبیعی مایع (LNG) ، خدمات چاه(well services) و صنایع گازهای صنعتی را تولید می کنند. صنایع کرایوژنیک بیش از 50 سال از تاریخ تاسیس آن می گذرد و نیز به عنوان شرکت مادر(شرکت اصلی) ACD می باشد ، Cosmodyne و Cryoquip و یک گروه که به طور معمول در اختیار شرکت با حدود 20 شرکت تحت اختیار می باشد .

منبع: سایت nikkisoceig

0 0 امتیاز ها
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
اطلاع رسانی خودکار (بخش نظرات ) از طریق ایمیل
لطفا یکی از گزینه های روبرو را انتخاب نمایید سپس بر روی گزینه "مرا مطلع کن" کلیک کنید:
guest
0 دیدگاه ها
نظرات این موضوع
مشاهده همه نظرات

کلیه ی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نسیم صبح فردا می باشد

0
نظر شما برای ما با ارزش می باشد، لطفا نظر یا سوال خود را مطرح بفرماییدx
×

ضمن عرض سلام و خیر مقدم به شما

از اینکه شرکت نسیم صبح فردا را مورد انتخاب خود قرار دادید متشکریم

  • به منظور استعلام قیمت محصولات یا اطلاعات بیشتر می توانید، با کلیک بر کارشناس مورد نظر به ایشان پیام داده تا در اسرع وقت پاسخگو شما باشند.

با تشکر

× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟