تولید گاز هیدروژن - dawnbreeze

گاز هیدروژن به روشهای مختلفی تولید میشود. ازمیان این روشها ، روش الکترولیز آب بدلیل قابلیت استفاده از انرژیهای تجدید پذیر در تولید هیدروژن ، و نیز ورود ناخالصیهای محدود در پروسه تولید، در مرکز توجه قرار دارد.
الکترولیز آب ، خود مدلهای متنوعی دارد که از بین آنها روش قلیایی (آلکالاین) تحت فشار ، بیشترین گستردگی مصرف را در جهان داراست.
شرکت نسیم صبح فردا به عنوان تنها سازنده این سیستمها در خاورمیانه و نیز تنها تولید کننده گاز هیدروژن خلوص بالای بخش خصوصی کشور ، افتخار دارد تا سهم کوچکی از بازار کشور را پوشش دهد.
به ندرت میتوان در دنیا شرکتهایی را یافت که علاوه بر ساخت ماشین آلات و ژنراتور تولید گاز هیدروژن، در تولید گاز هیدروژن با خلوصهای مختلف نیز فعالیت داشته باشند . از اینرو و از آنجاییکه شرکت نسیم صبح فردا علاوه بر ساخت پلنتهای تولید گاز هیدروژن ، تولید کننده و فروشنده گاز هیدروژن نیز میباشد ، لذا با کلیه مشکلات در زمینه ی تولید گاز هیدروژن آشنا بوده و برای یکایک مشکلات بالقوه، راهکارهایی را اندیشیده است.
تولید پیوسته ، با کیفیت و قابل اطمینان از مزایای سیستمهای ساخت این شرکت است. مدیران فنی شرکت تنها متعهد به پشتیبانی و سرویس سیستمهای ساخت شرکت نسیم صبح فردا نیستند و به عنوان یک مشاور در انتخاب صحیح سیستمهای مورد نیاز شما تا انتهای پروژه در کنار شما قرار دارند.

 

 

دانلود کاتالوگ

کلیه ی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نسیم صبح فردا می باشد

0
نظر شما برای ما با ارزش می باشد، لطفا نظر یا سوال خود را مطرح بفرماییدx
×

ضمن عرض سلام و خیر مقدم به شما

از اینکه شرکت نسیم صبح فردا را مورد انتخاب خود قرار دادید متشکریم

  • به منظور استعلام قیمت محصولات یا اطلاعات بیشتر می توانید، با کلیک بر کارشناس مورد نظر به ایشان پیام داده تا در اسرع وقت پاسخگو شما باشند.

با تشکر

× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟