توسعه فناوری DME و POM با همکاری شرکت های BIO FRIENDS و H&H آغاز شد

شرکت GASTECHNO  در حال توسعه فناوری DME و POM با همکاری شرکت های BIO FRIENDS و H&H در سراسر جهان می باشد


گاز طبیعی تجدید پذیر بوجود آمده از محل دفن زباله ها، به عنوان هضم کننده های بی هوازی و در تأسیسات تصفیه خانه فاضلاب (WWTP) برای تولید متانول تجدید پذیر و DME استفاده می شود.

دریاچه والون، شهر میشیگان،ایالات متحده آمریکا،در تاریخ 11 نوامبر 2020 /(EINPresswire.com
– Gas Technologies LLC) شرکتGTL ، مستقر در میشیگان، با شرکت Bio Friends Inc تفاهم نامه همکاری را امضا کردند.

موضوع تفاهم شرکت های (BFI) و H&H Worldwide Inc در جهت توسعه یک سیستم کاملاً یکپارچه در حوزه تجدید پذیری متانول به دی متیل اتر (DME) و پلی اکسی متیلن (POM) در ایالات متحده بود.

این سیستم های یکپارچه از گازهای تجدیدپذیر بوجود آمده از محل های دفن زباله، هضم کننده های بی هوازی و در تأسیسات تصفیه خانه فاضلاب (WWTP) به عنوان منابع اولیه برای تولید سوخت های تجدید پذیر و مواد شیمیایی از جمله متانول استفاده خواهند کرد.

رقیب های تجاری قصد دارند تا با استفاده از اینگونه توافق نامه های منحصر به فرد در حوزه فناوری در بازارهای ویژه حضور یابند.

دو طرف اولین پروژه های تجاری خود را در کالیفرنیا و میشیگان توسعه می دهند و سپس در سراسر ایالات متحده با استفاده از گزینه ای در جهت گسترش بین المللی ساخت و ساز می کنند.
تقاضای در حال افزایش برای سوخت پاک در حوزه حمل و نقل در ایالات متحده وجود دارد و DME و POM ظرفیت ویژه وقابل توجهی در جهت تأمین نیاز خودرو، تجهیزات سنگین و بازارناوگان های حمل و نقل دارند.

همچنین، DME در حالت مایع گازی توانایی تامین مخلوطی از پروپان را در جهت مصارف مسکونی، تجاری و گرمایش صنعتی و کاربردهای انرژی دارد. POM به عنوان ماده شیمیایی مایع یا ماده افزودنی سوخت به فروش می رسد .

همچنین می تواند درمخلوطی برای سوخت های دیزلی، سوخت هواپیمایی، حمل و نقل دریایی و سوخت مخازن استفاده شود تا میزان آلایندگی کربن به طور قابل توجهی کاهش یابد .

GTL(تبدیل گاز به حالت مایع) از سال 2010 در توسعه فناوری DME و POM نقش داشته است. در جهت گسترش و پیشرفت  تلاش هایی صورت گرفته است، روند تولید POM در سال 8 ژوئن 2015 توسط وزارت انرژی ایالات متحده (DOE) از طریق کمک در هزینه تحقیقات نوآوری مشاغل کوچک (SBIR) با استفاده از Mini-GTL ثبت اختراع GTL تأمین شد.

این فن آوری در جهت  تولید سوخت پاک مانند گازوئیل با SOX صفر و کاهش آلایندگی NOX استفاده می شود. مطالعه صورت گرفته توسط DOE در تاریخ 18 مارس 2016 به پایان رسید و فرضیات طرح شده این شرکت را تأیید کرد.

در 14 نوامبر سال 2017،GTL  یک قرارداد محرمانه را با Polytechnique de Montréal امضا کرد ،  یکی از معتبرترین دانشگاه های کانادا، در جهت توسعه پرونده تجاری اقتصادی در حوزه فناوری سوخت دیزلی جدید وارد همکاری شد.

“ما چندین سال به دنبال یک شریک تجاری در جهت تولید محصولات DME و POM بودیم تا بتوانیم طی دو سال کار خود را در این زمینه گسترش دهیم. ما  در ژوئن سال 2015 از طرف DOE(سازمان انرژی) کمک هزینه کسب و کار های کوچک(SBIR) را دریافت کردیم و به وسیله آن فناوری جدیدی جهت جایگزینی دیزل و ساخت POM ایجاد کردیم. 

والتر بریدنستین ،مدیر عامل شرکت اعلام کرد:”ما توانستیم مطالعه آزمایشی DOE(در حوزه انرژی) را در مارس سال 2016 با موفقیت به پایان رساندیم “.

“ما در این زمینه چندین اختراع ثبت شده داریم و از زمانی که سوخت های تجدید پذیر و مواد شیمیایی پیشرفت قابل توجهی داشتند، ما بسیار خوشحال شدیم، بدلیل آنکه توانستایم حرکتی رو به جلو داشته باشیم و با شرکت های Bio Friends و H&H Worldwide همکاری می کنیم.”

شرکت Bio Friends Inc در سال 2016 تأسیس شد و ساخت کارخانه تجاری DME درکشور کره جنوبی را با موفقیت به پایان رساند. شرکت تولیدی BFI نیز در حال توسعه فناوری است که بتواند DME و متانول را ازطریق  زیست توده(Biomass) و میدان های نفتی در مقیاس کوچک تولید کند. شرکت تولیدی BFI در پروژه های ملی مختلفی که توسط دولت کره جنوبی تبلیغ شده شرکت کرده است.

به عنوان مثال، مبلغ 3 میلیارد KRW (معادل 2.5میلیون دلار آمریکا) در سال 2018 به شرکت تولیدی BFI اعطا شد تا در جهت تولید یک موتور جدید DME که توانایی کاهش آلایندگی ذرات بسیار ریز را دارد استفاده شود. این طرح توسط وزارت تجارت،صنعت و انرژی دولت کره اعلام و مورد حمایت قرار گرفت و همچنین این پروژه تا سال آینده به پایان می رسد.

شرکت Bio Friends ساخت آخرین کارخانه DME خود را در مجموعه صنعتی Boeun که مستقر در مرکز کره جنوبی می باشد، در آگوست سال 2020 به پایان رساند. این مرکز تولیدی DME می تواند در مقیاس تجاری مقدار 20.000 لیتررا در روز تولید کند که محصول آن به عنوان blowing agent(عامل پف دهنده)(35٪) و آئروسل(شکلی از حالت کلوئیدی ذرات بسیار ریز جامد یا مایع در هوا پراکنده) (65٪) استفاده می شود.

این ماده به عنوان یک حمل کننده مایع در جهت تولید هیدروژن استفاده می شود و به عنوان یک رقیب جایگزین برای سوخت دیزل و همچنین برای ترکیب با LPG قابل استفاده است.

شرکت تولیدی BFI و شریک آمریکای آن یعنی شرکت H&H Worldwide در حال پیوستن به شرکت GasTechno می باشند تا ساخت و ایجاد یک کارخانه جدید BioDME را در جهت تولید DME تجدید پذیر با استفاده از GasTechno در کالیفرنیا انجام دهند.

 بازار تجاری DME در جهت استفاده از مخلوط LPG و پروپان در کالیفرنیا می باشد،این سوخت جایگزینی برای سوخت دیزل و سوخت هیدروژن می باشد.

وونجون چو، مدیر عامل شرکت تولیدی BFI، اعلام کرد:”ما در ایالات متحده به دنبال یک شریک در حوزه متانول تجدیدپذیر برای ادغام سیستم  DME-Hydrogen خود هستیم و شرکت GasTechno با استفاده از دستگاه های کوچکتر ما در اندازه مناسب قابل مقیاس بندی می شود.

بدلیل اینکه آنها در حال توسعه روابط خود در حوزه خودرو و موتوردرشهر میشیگان هستند، این پروژه مشترک باعث می شود تا کالیفرنیا با استفاده از پروژه تولید متانول تجدید پذیر و DME برنامه های توسعه ما را در زمان سریع تری پیش ببرد.

هدف ما ساخت (ecosyste) زیستگاهDME-Hydrogen  مبتنی بر متانول تجدیدپذیر می باشد. سیستم DME و H2 ما هم اکنون برای تجاری سازی آماده می باشد. “

امکانات جدید تولید DME-Hydrogen راهی برای اقتصاد هیدروژن در کالیفرنیا فراهم می کند و باعث گسترش و ارتقا مشاغل مختلف هیدروژنی مانند سوخت گیری هیدروژن، تولید انرژی توزیع شده برای سلول های سوختی هیدروژن و هیدروژن برای کامیون های سنگین و قطارهای راه آهن را می شود.

شرکت تولیدی BFIبه وسیله پشتیبانی مالی سه عدد از بزرگترین شرکت های کره ای که به دنبال راه های مختلفی در جهت تولید متانول تجدید پذیر، DME و هیدروژن می باشند در ایالات متحده شروع به همکاری گسترده ای کردند

شرکت Bio Friends Inc” BFI” در کره جنوبی مستقر می باشد و در حال توسعه DME به عنوان یک فناوری پیشرو در آسیا می باشد و قصد دارد تا فن آوری خود را به کشور های آمریکای شمالی و اروپا گسترش بدهد.

دکتر چو، مدیر عامل شرکت تولیدی BFI،او به عنوان یکی از محققان ارشد شرکت گاز کره بود و در توسعه فناوری DME وظیفه هدایت کردن را بر عهده داشت. او موفق به توسعه فناوری DME  شد و یک کارخانه آزمایشی DME را طی مدت سه سال به بهره برداری رساند.

پس از آن، اوشرکت تولیدی BFI را تاسیس کرد تا فناوری منحصر به فرد DME خود را توسعه و تجاری سازی کند. 

H&H Worldwide، Inc. شرکت “H&H Worldwide، Inc” در کالیفرنیا در سال 2014 تأسیس شد و خدمات تعمیر و نگهداری، مشاوره و فراهم سازی تجهیزات مورد نیاز برای شرکت های حوزه انرژی در کره جنوبی و خاورمیانه را ارائه می دهد. شرکت H&H همچنین تجهیزات و خدمات مشاوره ای بسیار مختلفی را به نیروی دریایی کره جنوبی ارائه می دهد.

 

 

منبع: سایت Einpresswire
0 0 امتیاز ها
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
اطلاع رسانی خودکار (بخش نظرات ) از طریق ایمیل
لطفا یکی از گزینه های روبرو را انتخاب نمایید سپس بر روی گزینه "مرا مطلع کن" کلیک کنید:
guest
0 دیدگاه ها
نظرات این موضوع
مشاهده همه نظرات

کلیه ی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نسیم صبح فردا می باشد

0
نظر شما برای ما با ارزش می باشد، لطفا نظر یا سوال خود را مطرح بفرماییدx
×

ضمن عرض سلام و خیر مقدم به شما

از اینکه شرکت نسیم صبح فردا را مورد انتخاب خود قرار دادید متشکریم

  • به منظور استعلام قیمت محصولات یا اطلاعات بیشتر می توانید، با کلیک بر کارشناس مورد نظر به ایشان پیام داده تا در اسرع وقت پاسخگو شما باشند.

با تشکر

× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟