تولید فناوری الکترولیز برای هیدروژن سبز با همکاری دو شرکت Fortescue و Plug Power - dawnbreeze

تولید فناوری الکترولیز برای هیدروژن سبز با همکاری دو شرکت Fortescue و Plug Power


شرکت PLUG (شرکت تولید کننده تجهیزات برقی) ، ارائه دهنده پیشرو راه حل های کلیدی هیدروژن جهت هدایت اقتصاد جهانی به سمت هیدروژن سبز ، و شرکت  Fortescue Future Industries Pty Ltd (FFI) امروز نامه ای را در جهت سرمایه گذاری مشترک 50-50 درصد جهت ساخت Gigafactory در کوئینزلند استرالیا امضا کردند.

 بخشی از توافق بیان می کند که دو سازمان قصد دارند تا یک کارخانه دو گیگاواتی جهت تولید الکترولیزرهای غشای تبادل پروتون (PEM) در مقیاس بزرگ ایجاد کند که  قابلیت توسعه در سیستم های پیل سوختی و دیگر زیرساخت های سوخت رسانی و ذخیره سازی در رابطه با هیدروژن را در آینده بسازند. شرکت Plug Power وظیفه تامین فناوری الکترولیزر و پیل سوختی را دارد و FFIبه قابلیت های پیشرفت تولید کمک می کند. شرکت FFI  مشتری اصلی محصولات تولید شده توسط شرکت سرمایه گذاری مشترک خواهد بود و عظم بزرگ خود را در جهت کربن زدایی با استفاده از عملیات ثابت قدرت و برنامه هایی که باعث ایجاد تحرک به سمت هیدروژن سبز هدایت می کند.

جولی شاتل ورث ، مدیرعامل صنایع آینده Fortescue بیان کرد : “ما به صفحات خورشیدی ، برج های بادی و الکترولیزرها به حدی نیاز داریم که باید آنها را در جایی از جمله در استرالیا که از آنها استفاده می کنیم تولید کنیم . ما به اندازه کافی منابع خورشیدی و بادی در استرالیا داریم تا بسیاری از کشورهای جهان را تغذیه کنیم. با همکاری با شرکت Plug Power می توانیم این آینده را ایجاد کنیم. “

بر اساس این توافق ، شرکت FFI  نیز برای پروژه های استرالیایی خود 250 مگاوات از محلول الکترولیزر شرکت Plug Power برای ایجاد هیدروژن و اکسیژن با استفاده از آب خرید کنند. شرکت Plug Power این موارد را از طریق کارخانه Gigafactory خود در شهر روچستر ، نیویورک ، تأمین می کند. تحویل محلول ها برای نیمه دوم سال 2022 برنامه ریزی شده است.

اندی مارش ، رئیس و مدیر عامل شرکت  Plug Power اعلام کرد : “استرالیا و نیوزلند یک فرصت بزرگ برای بازار اکوسیستم سبز هیدروژنی ما از الکترولیزرها ، پیل های سوختی و هیدروژن سبز خواهند بود.” “ما امسال استقرار مگاوات در این بازارها و در سالهای آینده توسعه گیگاوات را خواهیم داشت.”

شاتل ورث در ادامه افزود:”پیلهای سوختی هیدروژنی و الکترولیزرها با کاهش انتشار گازهای گلخانه ای جهان آینده بسیار خوبی خواهند داشت.  انرژی سبز ، هیدروژن سبز ، آمونیاک سبز و سلولهای سوختی که از هیدروژن سبز تغذیه می کنند همه برای حمایت از سیاره ای با استاندارد زندگی بالا ضروری هستند.”

هر دو شرکت سرمایه گذاری را به صورت مشترک مساوی انجام می دهند و نمایندگی مساوی در هیئت مدیره سرمایه گذاری مشترک خواهد بود. تعهدات فوق منوط به توافق متقابل طرفین در شرایط و ضوابط مربوط است.

درباره شرکت Plug Power

شرکت Plug Power اقتصاد هیدروژن را به عنوان پیشرو در زمینه راه حل های کلیدی برای سلول های سوختی هیدروژنی جامع ایجاد می کند. فناوری نوآورانه شرکت موتورهای الکتریکی را با استفاده از پیل های سوختی هیدروژنی در میان تغییر الگوی مداوم در صنعت نیرو ، انرژی و حمل و نقل در جهت رفع تغییرات آب و هوا و امنیت انرژی تقویت و در عین حال اهداف پایداری را برآورده می کند. شرکت Plug Power اولین بازار تجاری قابل استفاده برای فناوری پیل سوختی هیدروژنی را ایجاد کرد. در نتیجه ، شرکت بیش از 50،000 سیستم پیل سوختی را برای جابجایی الکترونیکی ، بیش از هر فرد دیگری در جهان ، مستقر کرده است و با ساخت و راه اندازی بزرگراه هیدروژنی در سراسر آمریکای شمالی ، تبدیل به بزرگترین خریدار هیدروژن مایع شده است. شرکت Plug Power پیشنهاد قابل توجهی را به مشتریان نهایی ارائه می دهد ، از جمله مزایای زیست محیطی قابل توجه ، افزایش بهره وری ، سوخت رسانی سریع و هزینه های عملیاتی کمتر ارائه می دهد. راه حل شرکت GenKey  شاه کلیدی یکپارچه برای حل مشکلات است ، تمام موارد مهم را به برق رسانی ، سوخت رسانی و خدمات رسانی به مشتریان مانند آمازون ، شرکت BMW ، شرکت The Southern  ،شرکت  Carrefour و شرکت  Walmart متصل می کند. این شرکت در حال حاضر از دانش ، معماری محصول مطابق اندازه مورد نیاز مشتریان اصلی خود استفاده می کند تا به سرعت در سایر بازارهای کلیدی از جمله خودروهای بدون آلاینده در جاده ها ، روباتیک و مراکز داده  را گسترش دهد.

درباره شرکت  Fortescue Future Industries (FFI)

 شرکت  FFI به طور صد درصد شرکت انرژی سبز تجدیدپذیر و صنعت شرکت Fortescue Metals Group Limited (Fortescue) است. شرکت FFI در حال ایجاد مجموعه ای جهانی از عملیات هیدروژن سبز تجدید پذیر و آمونیاک سبز است که این شرکت را در خط مقدم صنعت هیدروژن تجدیدپذیر جهانی قرار می دهد.

شرکت FFI از پیشینه جهانی Fortescue در زمینه نوآوری و توسعه دارایی های زیرساختی یکپارچه در مقیاس بزرگ استفاده می کن تا بتواند چشم انداز FFI مبنی بر تبدیل هیدروژن سبز را به عنوان کالای انرژی دریایی مورد معامله جهانی قرار دهد و با برنامه اولیه تولید 15 میلیون تن هیدروژن سبز  را سالانه  تا سال 2030 تولید کند

چشم انداز FFI بیشتر با تعهد Fortescue برای رهبری نبرد صنعت سنگین در برابر گرمایش جهانی پشتیبانی می شود و در مارس 2021 ، Fortescue هدف اصلی صنعت را برای دستیابی به کربن بدون آلایندگی تا سال 2030 اعلام کرد. FFI یک عامل کلیدی در جهت دستیابی به این هدف از طریق توسعه برق سبز ، هیدروژن سبز ، آمونیاک سبز و دیگر پروژه های صنعتی سبز می باشد.

منبع: plugpower

0 0 امتیاز ها
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
اطلاع رسانی خودکار (بخش نظرات ) از طریق ایمیل
لطفا یکی از گزینه های روبرو را انتخاب نمایید سپس بر روی گزینه "مرا مطلع کن" کلیک کنید:
guest
0 دیدگاه ها
نظرات این موضوع
مشاهده همه نظرات

 

کلیه ی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نسیم صبح فردا می باشد

0
نظر شما برای ما با ارزش می باشد، لطفا نظر یا سوال خود را مطرح بفرماییدx
×

ضمن عرض سلام و خیر مقدم به شما

از اینکه شرکت نسیم صبح فردا را مورد انتخاب خود قرار دادید متشکریم

  • به منظور استعلام قیمت محصولات یا اطلاعات بیشتر می توانید، با کلیک بر کارشناس مورد نظر به ایشان پیام داده تا در اسرع وقت پاسخگو شما باشند.

با تشکر

× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟