شرکت های Linde و Hyosung قرار داد همکاری با یکدیگر را امضا کردند/ نسیم صبح فردا

شرکت های Linde و Hyosung در جهت توسعه زیرساخت های هیدروژن در کره جنوبی با یکدیگر همکاری را آغاز کردند


شرکت Linde امروز طی بیانیه ای  اعلام كرد :” در جهت ساخت ، مالكيت و بهره برداري از زيرساخت هاي جديد هيدروژن مايع در كره جنوبي با همکاری شركت Hyosung (Hyosung) در حال انجام می باشد ،  شرکت Hyosung يكي از بزرگترين مجامع صنعتي كره جنوبي است که در این طرح شركت كرده است. این شبکه قوی هیدروژنی از برنامه های پیش رو کربن زدایی کشور در جهت دستیابی به آلایندگی کمتر تا سال 2050 پشتیبانی خواهد کرد.

از طرف سرمایه گذاری مشترک ، شرکت Linde بزرگترین تأسیسات هیدروژن مایع آسیا را ایجاد و آماده بهره برداری می کند. این تاسیسات با ظرفیت تولید بیش از 30 تن(هیدروژن) در روز ، هیدروژن کافی را جهت سوخت رسانی به  100000 اتومبیل را فراهم می سازد و از تولید سالانه 130،000 تن گازهای گلخانه ای دی اکسید کربن جلوگیری می کند.

کارخانه مستقر در اولسان از فناوری هیدروژن مایع  اختصاصی شرکت Linde استفاده می کند که در حال حاضر این فناوری تقریباً نیمی از هیدروژن مایع جهان را به تولید می رساند. طبق پیش بینی های انجام شده ، فاز اول این پروژه در سال 2023 آغاز می شود.

طبق مشارکت دو شرکت Linde و Hyosung ، شرکت Linde هیدروژن مایع تولید شده در اولسان را به بازار در حال رشد کره جنوبی   توزیع و به فروش می رساند.  جهت توزیع و فروش این هیدروژن در بازار هدف، مالکیت و بهره برداری شبکه ای از ایستگاه های سوخت رسانی هیدروژن  در سراسر کشور ایجاد خواهد شد.

B.S. Sung، رئیس شرکت Linde  در بخش کُره اعلام کرد: “هیدروژن به عنوان یک عامل اصلی انتقال انرژی  در جهان  برای دستیابی به اهداف کربن زدایی مشخص شده است که در توافق نامه پاریس کاملا واضح و قابل مشاهده است.”

“دولت کره جنوبی اهداف مشخصی را برای وسایل نقلیه ای که به مصرف سوخت از طریق  هیدروژن مجهز شده اند تعیین کرده است ، قابلیت های در دسترس و قابل اعتماد بودن(ایمن) هیدروژن مایع نقش اساسی در جهت دستیابی به این اهداف دارد. ما مفتخر هستیم که با شرکت Hyosung در جهت توسعه زنجیره تأمین هیدروژن در کره جنوبی همکاری می کنیم.”

Cho Hyun-Joon، رئیس شرکت Hyosung نیز طی بیانیه ای اعلام کرد: “همکاری ما با شرکت Linde پایه های توسعه اقتصاد ملی هیدروژن کره جنوبی  را محکم می سازد و ارزش زنجیره هیدروژن مایع را در سراسر کشور از تولید و توزیع تا فروش و خدمات را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد .” . “ما با افتخار منتظر همکاری های بیشتر با شرکت  Linde در جهت تقویت و پیشرفت شرکت Hyosung به عنوان یک رهبر در انتقال انرژی هیدروژن در سطح جهانی هستیم.”

شرکت Linde یک رهبر جهانی در تولید ، پردازش ، ذخیره و توزیع هیدروژن می باشد. این شرکت بزرگترین ظرفیت و سیستم توزیع هیدروژن مایع را در جهان دارد. همچنین این شرکت  اولین شرکتی است که ذخیره هیدروژن را با خلوص بالا در جهان انجام می دهد و نیز همراه با یک شبکه بی نظیر خط لوله  تقریباً  به طول 1000 کیلومتر در جهت تأمین مطمئن نیاز مشتریان خود به کار برده است. شرکت Linde در خط مقدم انتقال به هیدروژن پاک  است و نزدیک به 200 ایستگاه سوخت رسانی هیدروژن و 80 نیروگاه الکترولیز هیدروژن را در سراسر جهان نصب کرده است. این شرکت آخرین فناوری الکترولیز را از طریق سرمایه گذاری مشترک ITM Linde Electrolysis GmbH ارائه می دهد.


درباره شرکت Linde

شرکت Linde با فروش 28 میلیارد دلاری ( معادل 25 میلیارد یورو) در سال 2019 یک شرکت پیشرو در تولید گازهای صنعتی و مهندسی شناخته شد. ما با ارائه راه حل ها وظیفه خود را در تولید هر روز دنیا با کیفیت بالا به انجام رسانده ایم و نیز فناوری ها و خدمات خود را که باعث موفقیت بیشتر مشتریان  و نیز کمک به حفاظت از محیط زیست می شوند را به انجام رسانده ایم.

این شرکت به بازارهای هدف از جمله مواد شیمیایی و پالایشی ، مواد غذایی و آشامیدنی ، الکترونیکی ، مراقبت های بهداشتی ، تولید و فلزات اولیه خدمات ارائه می دهد. گازهای صنعتی Linde در صنایع و کاربرد های بی شماری استفاده می گردد ، از اکسیژن نجات دهنده در مصارف بیمارستان ها  تا گازهایی با خلوص بالا و خاص برای تولید الکترونیک مورد استفاده قرار می گیرد  ، همچنین از هیدروژن در مصارف سوخت های پاک و موارد دیگر استفاده می شود. همچنین شرکت Linde پیشرفته ترین راه حل های پردازش گاز را در جهت حمایت گسترده از مشتریان ، بهبود کارایی و کاهش آلودگی ارائه می دهد.

 

منبع: سایت linde-engineering

0 0 امتیاز ها
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
اطلاع رسانی خودکار (بخش نظرات ) از طریق ایمیل
لطفا یکی از گزینه های روبرو را انتخاب نمایید سپس بر روی گزینه "مرا مطلع کن" کلیک کنید:
guest
0 دیدگاه ها
نظرات این موضوع
مشاهده همه نظرات

کلیه ی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نسیم صبح فردا می باشد

0
نظر شما برای ما با ارزش می باشد، لطفا نظر یا سوال خود را مطرح بفرماییدx
×

ضمن عرض سلام و خیر مقدم به شما

از اینکه شرکت نسیم صبح فردا را مورد انتخاب خود قرار دادید متشکریم

  • به منظور استعلام قیمت محصولات یا اطلاعات بیشتر می توانید، با کلیک بر کارشناس مورد نظر به ایشان پیام داده تا در اسرع وقت پاسخگو شما باشند.

با تشکر

× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟