شرکت Air Liquide روز ملی هیدروژن و پیل های سوختی را گرامی داشت / شرکت نسیم صبح فردا

شرکت Air Liquide روز ملی هیدروژن و پیل های سوختی را گرامی داشت


در روز 8 اکتبر 2020 ، شرکت Air Liquide به عنوان عضوی ازرویداد روز ملی هیدروژن و پیل سوختی در ایالات متحده شرکت کرد

این شرکت ضمن تاکید بر تلاش برای آینده ای با آلایندگی کم کربن و نیز پایبندی خود را به فناوری های هیدروژنی مورد تأکید قرارداد.

روز 8 اکتبر،روز به رسمیت شناختن وزن اتمی هیدروژن ( 1.008 ) جشن گرفته شد.

روز ملی هیدروژن و پیل سوختی به عنوان یک فرصت جهانی برای تجلیل از دستاوردهای صنعت و افزایش آگاهی می باشد.

شرکت Air Liquide  در حال ساخت کارخانه تولید هیدروژن مایع در مقیاس بزرگ برای تأمین تقاضای بازار کالیفرنیا در منطقه نواد (Nevada)می باشد.

این کارخانه که بیش از 150 میلیون دلار سرمایه گذاری ایجاد خواهد شد ، قادر به تولید بیش از 30 تن هیدروژن مایع در روز خواهد بود.

برای بازار کانادا،شرکت Air Liquide در حال نصب بزرگترین الکترولیزرهای PEM جهان جهت تولید هیدروژن با آلایندگی کربن پایین در کارخانه خود درشهر Bècancour، کانادا می باشد.

با نصب این الکترولیزرها، تقریباً از انتشار 27,000 تن CO2 در سال جلوگیری می شود.

طی بیانیه ای، مایک گراف، رئیس و مدیر عامل ،شرکت American Air Liquide Holdings ، و معاون اجرایی ، شرکت Air Liquide Group، اعلام کردند: “هیدروژن نقش منحصر به فرد و مهم را در انتقال به یک اقتصاد انرژی پاک بازی می کند.”

“در ششمین سال روز ملی هیدروژن و پیل سوختی،شرکت Air Liquide مفتخر است که در توسعه زیرساخت ها و فن آوری های هیدروژن، به ویژه در ایالات متحده، یک رهبر جهانی محسوب می شود.”

“با افزایش سرمایه گذاری در اقتصاد هیدروژن، ایالات متحده از تغییر فناوری در  بخشهای حمل و نقل ، نیروگاهها و صنایع بهره مند خواهد شد .

در مجموع همه موارد تضمین می کنند که قابل اطمینان ، قابل قبول  و امنیت سیستم انرژی را حفظ می کنند.”

“هیدروژن نقش اصلی را در کمک به توسعه یک جامعه با آلایندگی کم کربن بازی خواهد کرد، و کلیدی برای  گسترش وسایل نقلیه با انتشار آلایندگی صفر می باشد، چرا که سلولهای سوختی هیدروژن می توانند الکتریسیته ای بدون ایجاد آلایندگی، ساکت و کارآمد تولید کند، در حالی که فقط آب را به عنوان خروجی منتشر می کند.”

گراف ادامه داد ; “هیدروژن همچنین یک راه حل دایمی در جهت ذخیره انرژی است که استفاده از انرژی تجدید پذیر را فراهم می سازد و از انعطاف پذیری شبکه پشتیبانی می کند. از ظرفیت تولید برق اضافی می توان برای تولید هیدروژن استفاده کرد ،  که این هیدروژن  می تواند برای استفاده مجدد در شبکه به عنوان انرژی الکتریکی ذخیره شود و یا به عنوان سوخت به بخش حمل و نقل هدایت شود.”

 

منبع: سایت gasworld

0 0 امتیاز ها
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
اطلاع رسانی خودکار (بخش نظرات ) از طریق ایمیل
لطفا یکی از گزینه های روبرو را انتخاب نمایید سپس بر روی گزینه "مرا مطلع کن" کلیک کنید:
guest
0 دیدگاه ها
نظرات این موضوع
مشاهده همه نظرات

کلیه ی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نسیم صبح فردا می باشد

0
نظر شما برای ما با ارزش می باشد، لطفا نظر یا سوال خود را مطرح بفرماییدx
×

ضمن عرض سلام و خیر مقدم به شما

از اینکه شرکت نسیم صبح فردا را مورد انتخاب خود قرار دادید متشکریم

  • به منظور استعلام قیمت محصولات یا اطلاعات بیشتر می توانید، با کلیک بر کارشناس مورد نظر به ایشان پیام داده تا در اسرع وقت پاسخگو شما باشند.

با تشکر

× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟