شرکت Messer در بخش ایمنی کار توسط EIGA شناخته شد / dawnbreeze نسیم صبح فردا

شرکت Messer به دلیل عملکرد خود در بخش ایمنی کار توسط انجمن گازهای صنعتی اروپا (EIGA) شناخته شده است.


انجمن EIGA تقریباً تمامی شرکتهای اروپایی تولید کننده و توزیع کننده گازهای فنی، پزشکی و غذایی در حوزه گاز را دعوت کرد تا در دفتر مرکزی EIGA مستقر در بروکسل بلژیک حضور به عمل برسانند.

اعضای انجمن با هم همکاری یکدیگر در جهت رسیدن به بالاترین استانداردهای ممکن ایمنی و حفاظت از محیط زیست در بخش های تولید ، حمل و نقل و استفاده از گازها در تلاش هستند.

بزرگترین شرکت خانوادگی متخصص در حوزه گازهای صنعتی در جهان جایزه طلای ستاره(Gold Star) را به دلیل عدم بروز حادثه به مدت 20 سال در محل کار(شرکت تولید مجارستان در شهر Kazincbarcika) دریافت کرد.

انجمن EIGA جایزه ایمنی نقره ای را به جهت عدم بروز حادثه عملیاتی به مدت ده سال در کارخانه تولید گازهای هوایی مسرس در شهر سالزگیتر(Salzgitter) آلمان اعطا کرد.

همچنین جایزه ایمنی نقره ای به شرکت سرمایه گذاری مشترک MG Odra Gas اعطا شد،این جایزه به دلیل کار بدون بروز حادثه به مدت 500000 ساعت در جمهوری چک، اهدا شد.

انجمن EIGA جایزه ایمنی برنزی را به شرکت Messer مستقر در Mintia کشور رومانی اعطا کرد، این جایزه به دلیل کار بدون بروز حادثه به مدت 5 سال اعطا شد.

شرکت Messer هر ساله بر طبق سنت برای 11000 کارمند خود در سراسر جهان در دومین جمعه ماه سپتامبر “روز ایمنی” برگزار می کند تا آگاهی از ایمنی محل کار را در تمامی نیرو های کار خود افزایش دهد.

متخصصین گازهای صنعتی آلمان امسال رویداد “هفته ایمنی” را در گروه های کوچک یا از طریق ارتباط آنلاین طی چند هفته برگزار کردند.

منبع: سایت gasworld
0 0 امتیاز ها
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
اطلاع رسانی خودکار (بخش نظرات ) از طریق ایمیل
لطفا یکی از گزینه های روبرو را انتخاب نمایید سپس بر روی گزینه "مرا مطلع کن" کلیک کنید:
guest
0 دیدگاه ها
نظرات این موضوع
مشاهده همه نظرات

 

کلیه ی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نسیم صبح فردا می باشد

0
نظر شما برای ما با ارزش می باشد، لطفا نظر یا سوال خود را مطرح بفرماییدx
×

ضمن عرض سلام و خیر مقدم به شما

از اینکه شرکت نسیم صبح فردا را مورد انتخاب خود قرار دادید متشکریم

  • به منظور استعلام قیمت محصولات یا اطلاعات بیشتر می توانید، با کلیک بر کارشناس مورد نظر به ایشان پیام داده تا در اسرع وقت پاسخگو شما باشند.

با تشکر

× چگونه می توانم به شما کمک کنم؟